måndag, januari 16, 2006

Folkets jubel?

jaha, så var det här avklarat! Måste medge att jag var lite nyfiken på hur det skulle sluta. Eftersom jag inte har någon idé om scenariot när jag börjar så överraskar jag även mig själv under resans gång.

Om ni undrar varför jag så sällan använder namn är just av det enkla skälet - jag spontanskriver och kollar aldrig vad jag tidigare skrivit. Är suveränt dålig på namn, så genom att inte använda dem riskerar jag inte att göra fel. Lite latmask är jag!

Så till the issue; vill ni ha mer "böcker"? Och om ja, i vilken genre? Kom gärna med idéer! Minst 10 comments vill jag ha annar kommer jag att tjura! *s*

15 Comments:

Blogger Lyckliga Grodan said...

vill vi ha fler böcker.. gissa ... ja så klart..
i vilken genre som helst för min del..
varje gång ett kapitel pingas hoppar jag till.. äntligen..
nu trodde jag det var en epilog.. och det var det väl.. eller kanske en prolog till nästa...yes.. yes..

9:23 em  
Blogger Humlan said...

Det är klart!!!
Det behöver du väl inte fråga!?!?!?!
Sen till den svåra frågan... Något nytt kanske?
Kåserier om ett kontor och dess anställda, berättade av receptionisten...

eller blir det för nära din verklighet? Annars kan det ju bli ett koncentrat av alla arbetsplatser du har sett eller hört om...

10:45 em  
Blogger Batbut said...

Grodan, det dyker säkert upp ngt. Eftersom jag lider av verbal diarée. Undrar hur man botar det?
Humlan, såg Din kommentar på andra bloggan. Som en händelse *S*. Var lite inne på att skriva som noveller. En dag här och en dag där, lite som short cuts kanske. Vi får se. Eller riktigt tantsnusk à la Jackie Collins..*asg*. Skulle inte tro det

10:59 em  
Anonymous Anonym said...

1 kommentar!
Romantik!

2:33 fm  
Anonymous Anonym said...

2 kommentar.
Thriller!

2:34 fm  
Anonymous Anonym said...

3 kommentar.
Resedrama!

2:35 fm  
Anonymous Anonym said...

4 kommentar.
Familjetragedi!

2:36 fm  
Anonymous Anonym said...

5 kommentar.
Häxjakt!

2:37 fm  
Anonymous Anonym said...

6 kommentar.
Läkardrama!

2:39 fm  
Anonymous Anonym said...

Det vore väl fan om inte en till kan skriva en kommentar här!
Jag VILL HA MER ROMAN!

2:40 fm  
Anonymous Anonym said...

Okey rita jag blandar mig in i leken. Jag vill också ha mera. Har haft abstinentbesvär (hm stavas det så) hela kvällen efter något att läsa. Och var inne på samma linje som rita ett tag, att bombadera denna sidan med en massa mail. Men vill ju inte alls sätta någon press på dig batbut att du måste börja skriva något nu...hm..inte alls.*L*
Men människa hur länge tror du att vi står ut....SKRIV NU....för sjutton. *L*
Kram på dig (och känn ingen press alls från oss trogna läsare)

3:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Hm....hallå....ingenting än..*visslar*

3:22 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag fick veta om din roman inte så längesen och ser att den är i baklänges. Böckerna brukar börja med kapitel 1.

Då vill jag gärna vara med när du börjar på en ny roman! Från kapitel 1

9:16 fm  
Blogger Morgondimma said...

Klart vi vill ha mer, Väntar och väntar och väntar,

7:14 em  
Blogger Batbut said...

Rita - Du är crazy *asg*
Till er alla - det kommer mera. Ska bara komma på vad. Återkommer snarast. På en blogg nära er. Lovar lägga ut det på Batbut, lite reklam sådär *S*

7:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home